خداکرمی مدیرارزشمند و خدوم موسسه ایثار استان همدان پس از ۳۱سال خدمت خالصانه به جامعه شاهد و ایثارگری از مدیریت شعبه استانی خداحافظی کرد.

طی حکمی از سوی جناب آقای پورحاج رضایی مدیر عامل محترم موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مهندس خداکرمی ، مهندس رضوانجو به عنوان سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار همدان منصوب گردید.

این مراسم با حضور عارف مدیر کل بنیاد شهید استان همدان،پورحاج رضایی مدیر عامل موسسه، و اعضاء شورای استانی برگزار شد.

در این مراسم عارف مدیرکل بنیاد ، خداکرمی را فردی با تقوا و متعهد خوانده و از ایشان خواست همانند گذشته نسبت به انتقال تجربیات خود به سرپرست جدید موسسه اقدام و برای آقای رضوانجو آرزوی موفقیت نمودند.

پورحاج رضایی مدیر عامل موسسه ابراز داشت اگر چه خلاء ایشان جبران شدنی نیست اما به دلیل بازنشستگی و رعایت قوانین مجبور به جدا شدن از این مدیر خدوم و زحمت کش هستیم،وی افزود رویکرد موسسه استفاده از نیروهای جوان، خوش فکر، چابک،متعهد و مومن می باشد و افتخار می کنم که خادم کوچکی جهت خدمت به جامعه ایثارگری می باشم و آقای رضوانجو با برنامه ریزی دقیق و به روز نمودن خدمات موسسه ، و بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود که در اختیار قرار دارد با توانمندی خود،گامهای موثری در زمینه به وجود آوردن نشاط  و شادابی در زندگی جامعه هدف، بیش از این قدم بر دارد.

رضوانجو نیز در پایان این مراسم با تشریح برنامه های کلی خود برای توسعه خدمات این موسسه ، اظهار کردتلاش های زیادی صورت گرفته تا موسسه ایثار همدان به این جا رسیده و من نیز تمام تلاش خود را ادامه همان راه پیشین که در واقع خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری  می باشد می دانم و جهت رسیدن به اهداف موسسه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثاراستان برای ایشان توفیق روز افزون و سلامتی و عزت از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.